tiistai 5. maaliskuuta 2013

Sumua vaan

"Sumua vaan sumua vaan
näen säteissä aamun sumua vaan
nousen mut mieleni makaamaan jää
liikun kun oisin sumua vaan

ja hän koittaa mua saavuttaa
koittaa saada palaamaan
mut taas oon sumua vaan sumua vaan

voi mun rakkahain
pois käännä katsesi kauniinpaan
en otetta saa nyt en otetta saa
ja sumussa olla mua vaaditaan
sumussa olla mua vaaditaan

eikä tavoita mua syksyn raikkaus
ei ruskametsät kirkkahat
kun sumua vaan on maailmain
ja syytä etsit sä turhaan
syytä etsit sä turhaan

kun saavun luokseni takaisin
niin tuun myös luoksesi takaisin
ja sumuverhooni raotan
ja jälleen katseesi tavoitan
sun sulokatseesi tavoitan"

Katsokaa ja kuunnelkaa, video on hieno ja kappale upea. Monet päivät ovat kuluneet sumussa itse kullakin. Silloin ei auta, vaikka kuinka toinen huhuilisi sumuverhon toisella puolen.

Yona on ihana. Vieläkin harmittaa, kun viimeviikkoinen Tavastian keikka jäi väliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...